

Darželio-mokyklos vaiko gerovės komisijos paskirtis -
organizuoti ir koordinuoti prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, saugios ir palankios vaiko ugdymui aplinkos kūrimą, švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, atlikti mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) pirminį įvertinimą ir atlikti kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
Mokyklos Vaiko gerovės komisijos prioritetai:
1.Pagalba mokiniui ir mokytojui.
2. Patyčių prevencija.
3. Sveikatos stiprinimas ir žalingų veiksnių prevencija.
Pagalbos mokiniui specialistai
Švietimo pagalbos specialistai
Pareigos | Kontaktinė informacija | Darbo vieta ir laikas |
---|---|---|
Logopedas | Maryia Damanskaya maryia.damanskaya@vilnius.eu | Logopedo kabinetas |
Logopedas | Aksana Markevich Aksana.markevich@vilnius.eu | Spec. pedagogo kabinetas |
Logopedas | Lilia Orševska lilialogope@gmail.com | Logopedo kabinetas |
Psichologas | Svetlana Gumeniuk sveta.gumi@gmail.com | Psichologo kabinetas |
Soc. pedagogas | Yuliya Halavach yuliya.halavach@vilnius.eu | Psichologo kabinetas |
Soc. pedagogas | Nataliia Sashkova natallia.sashkova@vilnius.eu | Spec. pedagogo kabinetas |
Soc. pedagogas | Maryia Damanskaya maryia.damanskaya@vilnius.eu | Logopedo kabinetas |

Maryia, spec. pedagogė
Mano darbe kiekviena nauja diena nepanaši į praėjusiąją. Esu nuolatiniame kažko naujo, įdomaus, efektyvaus ieškojime. Svarbiausia man – tikėjimas vaiku, pagarba jo asmenybei, pastangos stengiantis padėti jam patirti sėkmę. Mano devizas dirbant su vaikais: „Kiekviename vaike yra neįtikėtinas resursas vystymuisi. Ir viskas, ką jums reikia padaryti – tai tik sukurti jam erdvę skleistis“.

Natalija, spec. pedagogė
Kiekvienas vaikas individualus. Pedagogo užduotis – rasti metodus ir būdus, kurie padės atverti kiekvieno vaiko galimybes ir gabumus. Aš esu įsitikinusi tuo, kad „tai, ko mokomasi su malonumu, išmokstama greit ir puikiai įsisavinama.“ (I.Gerbartas, vokiečių filosofas, pedagogas).

Lilia, vyresnioji logopedė
Kiekviename užsiėmime naudoju žaidybines situacijas, mokau tarti garsus ir lavinu vaikų kalbos įgūdžius. Pageidaujamas rezultatas gali būti negreitai, bet mažais žingsneliais ir atkakliai kasdien mes einame link jo. Man svarbu, kad vaikas, įveikdamas mokymosi sunkumus, neprarastų pasitikėjimo savimi bei noro mokytis naujų įgūdžių.

Tatjana, bibliotekininkė
Bibliotekos erdvė yra puiki galimybė mokiniams ugdytis, visapusiškai lavintis literatūroje. Kompiuterinių technologijų amžiuje stengiuosi skiepyti meilę knygai ir gimtajam žodžiui.

Lilija, maitinimo organizavimo specialistė
Suaugusių žmonių požiūris į sveikatą formuojasi vaikystėje, stengiuosi, kad sveikos gyvensenos įgūdžiai, sveika mityba būtų diegiami nuo pat mažumės.

Monika, maitinimo organizavimo specialistė
Mano darbo tikslas – sveikas, pilnavertis, įvairus vaikų maitinimas. Manau, kad tai pagrindinis raktas į sveiką ir fiziškai aktyvų žmogų. Mityba turi įtakos ne tik fizinei sveikatai, bet ir protinei, todėl yra labai svarbu vaikus maitinti kokybišku, naudingu ir subalansuotu maistu. Mūsų įstaigoje vaikai turi galimybę kiekvieną dieną valgyti vaisius ar uogas, daržoves, bent kartą per savaitę gaminame žuvį, stengiamės, kad vaikai kuo dažniau gautų liesos mėsos, pieno produktų bei patiekalų pagamintų iš grūdinių kultūrų.

Yuliya, socialinė pedagogė
Mokiniams turi būti sukurtos tinkamos aplinkybės ir pasitikėjimu grįsti santykiai, kad organizuojama auklėjamoji veikla mokykloje būtų vaisinga. Tik nuoširdumas ir pasitikėjimas padės pedagogams ir mokiniams įveikti psichologinį barjerą ir pradėti aktyviai bendradarbiauti su mokytojais. Pagrindinė socialinio pedagogo veikla – pedagoginė ir psichologinė pagalba. Pagrindinis viso mano darbo tikslas – teigiamai paveikti psichinę mokinių sveikatą. Mano užsiėmimai planuojami taip, kad būtų išspręstos toliau nurodytos problemos: stabilizuoti vaiko psichiką, ugdyti vaikų įgūdžius, reikalingus bendravimui su aplink esančiais žmonėmis, koreguoti elgesio problemas, ginti vaikų teises, identifikuoti talentus ir gebėjimus, organizuoti kultūrinius ir laisvalaikio renginius, užtikrinti mokinių saugumą, padėti vaikams atrasti savo stipriąsias puses ir profesinį pašaukimą.

Aksana, logopedė
Aš manau, kad didžiausia pedagoginės sėkmės dalis – šypsenos vaikų veiduose, noras dalyvauti užsiėmimuose. Aš pasisakau už visapusį, harmoningą vaiko vystymąsi. Stengiuosi užsiėmimus vesti naudodama žaidybines situacijas, naudoju veido ir pirštų gimnastikos pratimus. Didelį dėmesį skiriu logoritmikai ir kineziterapijai. Garsai tampa žodžiais, pavieniai žodžiai tampa kalba. Man svarbu, kad vaikas, įveikdamas mokymosi sunkumus, nenustotų savimi tikėti, kad žodžiai jam išliktų įdomūs, kad ugdytinis mokytųsi būti geru ir kantriu. Kantrybė, pedagoginis optimizmas, individualus priėjimas prie kiekvieno vaiko – trys svarbiausios sudedamosios dalys mano darbe su vaikais.

Svetlana, psihologė
Dirbdama stengiuosi padėti tėvams suprasti, kas vyksta su jų vaiku, kaip rasti su juo bendrą kalbą. Kaip įveikti baimes, nemigą, nerimą, užsispyrimą, nepaklusnumą ir agresiją, nuovargį ir nedėmesingumą, taip pat problemas , kylančias bendraujant su bendraamžiais ir suaugusiais… O su vaikais mes žaidžiame, nes žaidžiant lavėja atmintis, bendras suvokimas, vaizduotė, erdvinis mąstymas, dėmesys, smulkioji motorika, o svarbiausia – savikontrolės įgūdžiai, be kurių mokykloje negalima išsiversti.