Darželio-mokyklos vaiko gerovės komisijos paskirtis –

organizuoti ir koordinuoti prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, saugios ir palankios vaiko ugdymui aplinkos kūrimą, švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, atlikti mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) pirminį įvertinimą ir atlikti kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.

Mokyklos Vaiko gerovės komisijos prioritetai:

1.Pagalba mokiniui ir mokytojui.

2. Patyčių prevencija.

3. Sveikatos stiprinimas ir žalingų veiksnių prevencija.

Pagalbos mokiniui specialistai

Yuliya, socialinė pedagogė

Mokiniams turi būti sukurtos tinkamos aplinkybės ir pasitikėjimu grįsti santykiai, kad organizuojama auklėjamoji veikla mokykloje būtų vaisinga. Tik nuoširdumas ir pasitikėjimas padės pedagogams ir mokiniams įveikti psichologinį barjerą ir pradėti aktyviai bendradarbiauti su mokytojais. Pagrindinė socialinio pedagogo veikla – pedagoginė ir psichologinė pagalba. Pagrindinis viso mano darbo tikslas – teigiamai paveikti psichinę mokinių sveikatą. Mano užsiėmimai planuojami taip, kad būtų išspręstos toliau nurodytos problemos: stabilizuoti vaiko psichiką, ugdyti vaikų įgūdžius, reikalingus bendravimui su aplink esančiais žmonėmis, koreguoti elgesio problemas, ginti vaikų teises, identifikuoti talentus ir gebėjimus, organizuoti kultūrinius ir laisvalaikio renginius, užtikrinti mokinių saugumą, padėti vaikams atrasti savo stipriąsias puses ir profesinį pašaukimą.
 

Aksana, logopedė

Aš manau, kad didžiausia pedagoginės sėkmės dalis – šypsenos vaikų veiduose, noras dalyvauti užsiėmimuose. Aš pasisakau už visapusį, harmoningą vaiko vystymąsi. Stengiuosi užsiėmimus vesti naudodama žaidybines situacijas, naudoju veido ir pirštų gimnastikos pratimus. Didelį dėmesį skiriu logoritmikai ir kineziterapijai. Garsai tampa žodžiais, pavieniai žodžiai tampa kalba. Man svarbu, kad vaikas, įveikdamas mokymosi sunkumus, nenustotų savimi tikėti, kad žodžiai jam išliktų įdomūs, kad ugdytinis mokytųsi būti geru ir kantriu. Kantrybė, pedagoginis optimizmas, individualus priėjimas prie kiekvieno vaiko – trys svarbiausios sudedamosios dalys mano darbe su vaikais.

 

Julija, vyresnioji socialinė pedagogė

Kiekvieną kartą stengiuosi pamatyti pasaulį, kurį mato pats vaikas, jo mama, tėtis, mokytojas. Dirbdama su vaiku kalbuosi, mes atliekame įvairias žaidimo užduotėles. Man svarbu, nors ir mažais žingsneliais, kartu su vaiku įgyti jam reikalingų gyvenimo įgūdžių.
 
 

Svetlana, psihologė

Dirbdama stengiuosi padėti tėvams suprasti, kas vyksta su jų vaiku, kaip rasti su juo bendrą kalbą. Kaip įveikti baimes, nemigą, nerimą, užsispyrimą, nepaklusnumą ir agresiją, nuovargį ir nedėmesingumą, taip pat problemas , kylančias bendraujant su bendraamžiais ir suaugusiais… O su vaikais mes žaidžiame, nes žaidžiant lavėja atmintis, bendras suvokimas, vaizduotė, erdvinis mąstymas, dėmesys, smulkioji motorika, o svarbiausia – savikontrolės įgūdžiai, be kurių mokykloje negalima išsiversti.

 

 

Natalija, spec. pedagogė

Kiekvienas vaikas individualus. Pedagogo užduotis – rasti metodus ir būdus, kurie padės atverti kiekvieno vaiko galimybes ir gabumus. Aš esu įsitikinusi tuo, kad „tai, ko mokomasi su malonumu, išmokstama greit ir puikiai įsisavinama.“ (I.Gerbartas, vokiečių filosofas, pedagogas).

 

Lilia, vyresnioji logopedė

Kiekviename užsiėmime naudoju žaidybines situacijas, mokau tarti garsus ir lavinu vaikų kalbos įgūdžius. Pageidaujamas rezultatas gali būti negreitai, bet mažais žingsneliais ir atkakliai kasdien mes einame link jo. Man svarbu, kad vaikas, įveikdamas mokymosi sunkumus, neprarastų pasitikėjimo savimi bei noro mokytis naujų įgūdžių.

 

Tatjana, bibliotekininkė

Bibliotekos erdvė yra puiki galimybė mokiniams ugdytis, visapusiškai lavintis literatūroje. Kompiuterinių technologijų amžiuje stengiuosi skiepyti meilę knygai ir gimtajam žodžiui.

 
 
 

Lilija, dietistė

Suaugusių žmonių požiūris į sveikatą formuojasi vaikystėje, stengiuosi, kad sveikos gyvensenos įgūdžiai, sveika mityba būtų diegiami nuo pat mažumės.

 
 
 
 

Monika, dietistė

Mano darbo tikslas – sveikas, pilnavertis, įvairus vaikų maitinimas. Manau, kad tai pagrindinis raktas į sveiką ir fiziškai aktyvų žmogų. Mityba turi įtakos ne tik fizinei sveikatai, bet ir protinei, todėl yra labai svarbu vaikus maitinti kokybišku, naudingu ir subalansuotu maistu. Mūsų įstaigoje vaikai turi galimybę kiekvieną dieną valgyti vaisius ar uogas, daržoves, bent kartą per savaitę gaminame žuvį, stengiamės, kad vaikai kuo dažniau gautų liesos mėsos, pieno produktų bei patiekalų pagamintų iš grūdinių kultūrų.