Mokykla

Kiekviena mokykla didžiuojasi savo mokiniais. Jais didžiuojamės ir mes. Ir visai nesvarbu kuo pasireiškia vaiko gabumai, talentu ar pastangomis, o gal užsispyrimu ir noru laimėti…

Mūsų pedagogų bendras požiūris į mokinių vystymąsi – svarbu kiekvienam vaikui suteikti galimybę išreikšti save. Ugdymo procesas mūsų įstaigoje – tai ne tik pamokos: organizuojami konkursai, koncertai, sporto renginiai,vaikų kūrybiškumo parodos, pažintinės išvykos, pamokos už mokyklos ribų, ekskursijos. Vaikai dalyvaudami miesto, respublikinėse varžybose, demonstruoja matematikos ar kalbų gebėjimus. Mokosi šokti, piešti, dalyvauja konkursuose, koncertuose.

Mokyklos darbuotojai

Jevgenija, anglų kalbos vyr. mokytoja

Savo pamokose siekiu ne tik mokymosi kokybės, bet ir sukurti jaukų klasės mikroklimatą, grįsta atviru ir nuoširdžiu tarpusavio bendravimu bei supratimu. Stengiuosi mokiniuose ugdyti tokius asmenybės bruožus kaip sąžiningumas, darbštumas, pareigingumas.

 
 

Raisa, pradinių klasių mokytoja metodininkė

Kuriu saugią, sveiką ir draugišką ugdymo (-si) aplinką, ugdau kūrybiškus, tolerantiškus ir savarankiškus mokinius. Siekiu, kad tėvai suprastų vaiko mokymosi svarbą ir jaustų atsakomybę.

 
 

Ana, pradinių klasių mokytoja metodininkė

Pedagoginėje veikloje siekiu klasės bendruomenės draugiškumo, įsipareigojimų vykdymo, bendravimo ir bendradarbiavimo su mokiniais, jų tėvais. Stengiuosi sukurti idealią klasės aplinką.

 
 
 

Tatjana, pradinių klasių mokytoja metodininkė

Siekiu suburti darnų klasės kolektyvą. Stengiuosi sudominti, įžvelgti kiekvieno vaiko individualumą ir sudaryti sąlygas mokinio gebėjimams lavėti.

 
 
 

Tatjana, muzikos mokytoja metodininkė

Kad išauginti mišką, reikia pasodinti jaunus sodinukus. Kad atgaivinti upes, reikia išvalyti mažučius šaltinėlius. Kad atgaivinti tradicines dainas, reikia pasirūpinti vaikų auklėjimu šiose tradicijose. Tik vaikas, su jo gležna siela, jautria klausa ir kūrybinių mąstymu, auklėjant pagal specialią metodiką ir mokantis solinio, ansamblinio ir gero dainavimo, gali įsisavinti didžiąją muzikinę kultūrą – dainingas savo tautos tradicijas.

 

Odeta, lietuvių kalbos vyr. mokytoja

Mokydama lietuvių kalbos ypač kreipiu dėmesį į leksikos aktualumą mokinių gyvenime bei psichologinį klimatą pamokoje, taip pat į moksleivių asmenines savybes bei jų jau sukauptą lietuvių kalbos žinių bagažą. Stengiuosi sudėtingus dalykus pamokose pateikti paprastai, aiškiai, linksmai, kūrybiškai, integruodama kalbos mokymąsi su muzika, daile, anglų kalba.

 

Natalja, anglu kalbos vyr. mokytoja

Stengiuosi mokyti anglu kalbos vaikams suprantama ir pagal kiekvieno poreikius ir galimybes prieinama forma. Pamokose taikau tradicinius ir siuolaikinius mokymo metodus, naudoju informacines technologijas.

 
 
 

Jelena, pradinių klasių vyr. mokytoja

Mano darbo pagrindinis tikslas – išugdyti visapusiškai išvystytą asmenybę. Savo darbe stengiuosi jungti mokymą ir vaiko asmenybės ugdymą. Didelį dėmesį suteikiu į mokinių žinių pažinimą. Darbe stengiuosi išmokyti vaikus draugauti ir mokėti bendrauti kolektyve.

 

 

Asta, lietuvių kalbos mokytoja metodininkė

Lietuvių kalbos mokau vadovaudamasi sakytinės kalbos pirmumo principu ir siekiu, kad mokiniai aktyviai vartotų lietuvių kalbą atsakydami į klausimus, mokydamiesi paklausti, pasakydami apie save, savo daiktus, pomėgius, veiklą, papasakodami apie matytus, išgyventus dalykus, artimiausią jų aplinką. Stengiuosi atsižvelgti į kiekvieno vaiko individualią kalbinę ir mokymosi patirtį, vaiko asmenines savybes, mokymosi tempą, amžių ir kitus ypatumus.

 

Michail, vyr. mokytojas choreografas

Dirbant su vaikais mano pagrindinis uždavinys – ugdyti juose ritmo pojūtį, koordinaciją, plastiškumą. Šokio pagalba padedu vaikams atskleisti jų vidinį pasaulį, atsipalaiduoti. Choreografijos užsiėmimuose skiepiju discipliną, lavinu ryžtą.

 
 

Lilija, visos dienos mokyklos pedagogė

Pagrindinis mano darbo su vaikais tikslas – yra draugiškos šiltos aplinkos klasėje kūrimas. Mokyti vaikus bendrauti, suprasti vieni kitus, lavinti savarankiškumą, skatinti smalsumą, atskleisti vaikų gabumus.

 
 
 

Tatjana, visos dienos mokyklos pedagogė

Svarbiausia man – pasitikėjimas ir šilti santykiai su vaikais. Aš skiriu daug dėmesio kiekvienam mokiniui, kad jis kiekvienoje situacijoje jaustų mano palaikymą. Stengiuosi visada klausyti ir išgirsti, gerbti mokinius, matyti juose asmenybes, rimtai žiūrėti į kiekvieno ugdytinio pomėgius ir interesus.

 

Alina, visos dienos mokyklos pedagogė

Mano tikslas – formuoti besimokančiųjų bendradarbiavimo, komandinio darbo, bendravimo įgūdžius. Sudominti skirtingų rūšių veiklomis, atitinkančiomis individualius vaiko poreikius. Ugdyti kūrybiškumą, žingeidumą, savarankiškumą, smalsumą pažinti, sužinoti. Ugdyti vidinį poreikį gyventi sveiką gyvenimo būdą. Saugoti vaikų gyvybę.

 

Valeryia, visos dienos mokyklos pedagogė

Dirbdama stengiuosi padėti kiekvienam vaikui socializuotis. Kiekvieną dieną mes mokomės dirbti komandoje, mokomės klausytis ir girdėti bei būti išgirsti. Dirbdami kartu mes geriau pažįstame save, savo stipriąsias puses ir talentus, mokomės jais naudotis savo gyvenime.

 

Iuliia, visos dienos mokyklos pedagogė

Kiekvienas vaikas apdovanotas ypatingais gebėjimais. Dirbdama stengiuosi pastebėti vaikų talentus ir gebėjimus bei padėti jiems juos atskleisti. Stengiuosi sukurti šiltus ir paremtus pasitikėjimu santykius su ugdytiniais bei jų tėvais.