Darželis

Darželyje ugdomoji veikla vykdoma pagal vaikų darželio – mokyklos „Saulutė“ Ikimokyklinio ugdymo programą ir Bendrąją priešmokyklinio ugdymo programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerijos.

Jaukioje ir komfortiškoje aplinkoje vaikams sudarytos sąlygos aktyviai dalyvauti pažintinėje ir kūrybinėje veikloje. Auklėtiniai daug sužino apie rusų, lenkų, lietuvių tradicijas ir papročius bei tautinį kultūrinį palikimą.

Ugdymo tęstinumas sudaro sąlygas tolimesniam sėkmingam vaikų mokymuisi ir adaptacijai pradinėje mokykloje, nes jie lieka pažįstamoje ir saugioje aplinkoje.

Darželio darbuotojai

Galina, lietuvių kalbos vyr. mokytoja tautinių mažumų priešmokyklinėse ir ikimokyklinėse ugdymo grupėse.

Dirbdama su vaikais stengiuosi sudaryti sąlygas įgyti komunikavimo lietuvių kalba pradmenys. Palaikyti vaikų motyvaciją, siekiant išmokti antrąją kalbą. Šiais laikais dvikalbystė nepaprastai vertinama, nes dvikalbiai vaikai geba geriau susikoncentruoti, jų mąstymas lankstesnis.

 

Irena, mokytoja-metodininkė, dirbanti pagal ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programą

Stengiuosi, kad vaikams grupėje visada būtų smagu, todėl skatinu juos kurti ir eksperimentuoti, dalintis idėjomis, gerumu, mokytis gyventi žvelgiant į pasaulį be pykčio, džiaugtis tuo, kas mus supa. Ugdymas grupėje paverstas įdomiu žaidimu, o vaikai įsitraukia į kūrybingą veiklą kaip į džiaugsmingą pažinimo patirtį.
Bendraujant su tėvais, reiškiame abipusę pagarbą, toleranciją, supratingumą.

 

Valentina, mokytoja-metodininkė, dirbanti pagal ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programą

Stengiuosi sudaryti sąlygas ir sekti, kad vaikai patenkintų savo judėjimo poreikį, įgytų įvairios fizinės veiklos patirties ir perimtų sveikatą stiprinančius įgūdžius. Kiekvienas vaikas grupėje mylimas ir laukiamas.

 

Ana, mokytoja-metodininkė, dirbanti pagal ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programą

Savo darbe atsižvelgiu į kiekvieno vaiko įgimtus gebėjimus. Iindividualus dėmesys kiekvienam vaikui sąlygoja sėkmingą vaiko asmenybės vystymąsi, tai padeda jam saugiai jaustis darželyje, drąsiai ir pasitikinčiai bendrauti su aplinkiniais. Vaikas auga veiklus, aktyvus, laisvai reiškiantis savo jausmus.

 

Natalja, mokytoja-metodininkė, dirbanti pagal ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programą

Dirbdama su vaikais atsižvelgiu į vaiko prigimtines galias, jo individualią patirtį. Kuriu grupėje palankų mikroklimatą padedanti vaikui tenkinti prigimtinius, socialinius, pažintinius poreikius. Skatinu įgimtą vaikų smalsumą pažinti aplinką, sudarau sąlygas tyrinėti, būti veikliems ir kūrybiškiems.

 

Ina, meninio ugdymo pedagogė, vyr. mokytoja

Skambant muzikai, pasaulis darosi geresnis ir gražesnis. Muzikos pamokėlių metu skatinu meniškai jautrinti vaiką, puoselėju juo individualybę, ugdau vaikų kūrybiškumą, estetinę, dvasinę, dorovinę kultūrą. Dainuojant, muzikuojant ar judant pagal muziką vaikai atsiskleidžia, tampa laisvesni ir laimingesni.

 

Tatjana, mokytoja-metodininkė, dirbanti pagal ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programą

Ypatingą dėmesį skiriu vaikų kūrybiškumo pasireiškimui, vaizduotės lavinimui. Vaikai mokosi žaisdami, todėl parinkdama žaidimų temas atsižvelgiu į tai, kad vaikas galėtų ugdyti suvokimą, atmintį ir dėmesį. Sudarau teigiamą emocinę aplinką grupėje, mokau vaikus mandagiai bendrauti bei palaikyti gražius tarpusavio santykius.

 

 

Tatjana, mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą

Dirbdame su vaikais lopšelio grupėje, būtina sukurti draugiškus ir patikimus vaikų ryšius su suaugusiais ir vienas su kitu.

 
 
 

Jelena, vyresnioji mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą

Kuriu visapusiškai saugią, jaukią aplinką, padedančią mažyliui lengviau adaptuotis grupėje. Tenkinu esminius vaiko poreikius, taikau įvairius poveikio būdus bei galimybes. Padedu kiekvienam vaikui įgyti tvirtus ugdymosi pagrindus.

 

Lilija, vyresnioji mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programą

Remiantis gerai susiformavusiais vaiko gebėjimais ir padedant išlyginti vaiko ugdymo(si) spragas, žadinu vaiko mokymo(si) motyvacija. Stengiuosi tinkamai paruošti kiekvieną vaiką mokyklai.

 

Ana, vyresnioji mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programą

Veiklas vaikams darželyje organizuoju atsižvelgiant į jų amžių, išsivystymo lygį ir gebėjimus. Man svarbu, kad kiekvieną akimirką ikimokyklinėje įstaigoje vaikai praleistų aktyviai, patraukliai ir naudingai jiems priimtinu būdu. Siekiant kiekvieno vaiko išsivystymo lygio tempu ir poreikiais, pasirenku šiuos mokymosi metodų ir žaidimų elementus, kurie šiuo metu yra jam geriausi. Tokiu būdu užtikrinu optimalias sąlygas vaikų mokymuisi ir vystymuisi. Man yra labai svarbus kiekvieno vaiko intelektualios, emocinės ir socialinės raidos, taip pat fizinis vystymasis.

 

Natalija, fizinio lavinimo specialistas

Mokslo tyrimai rodo, kad vaikų fizinis lavinimas tiesiogiai susietas su smegenų funkcijomis. Mano tikslas per fizinio lavinimo užsiėmimus padėti kiekvienam vaikui teisingai formuoti pagrindinius judėjimo įgūdžius, motyvuoti ir skatinti vaikų susidomėjimą aktyviai leisti laiką. Užsiėmimai vyksta žaidimo formą, naudojant įvairius metodus, skatinamas darbas grupėse ir tarpusavio bendradarbiavimas.

 

Julija, vyresnioji mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programą

Darbe stengiuosi ugdyti vaikų individualius sugebėjimus. Stengiuosi išugdyti kūrybinę asmenybę, sugebančia sklandžiai reikšti savo mintis ir emocijas. Didelį dėmesį skiriu vaiko sveikatai ir fiziniam lavinimui.

 

Kamilia, mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programą

Dirbdama su vaikais siekiu ugdyti jų savarankiškumą, pasitikėjimą savimi ir savo sugebėjimais. Stengiuosi, kad grupėje visada būtų smagu, todėl skatinu juos kurti ir dalytis idėjomis. Kiekvienas vaikas yra individuali asmenybė, todėl stengiuosi įgyti jų pasitikėjimą ir ugdyti mūsų vertybes, išlaikant pagarbą ir autoritetą vaikams.

 

Julija, mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą

Dirbdama su vaikais atsižvelgiu, kad kiekvienas vaikutis yra individualus, todėl organizuoju veiklas pagal kiekvieno vaiko įgimtas galimybes. Man svarbu suformuoti vaiko asmenybę su tvirtomis vertybėmis bei dideliu noru pažinti pasaulį.