Vilniaus darželis-mokykla „Saulutė“

Vaizdžiame Vilniaus miesto Žvėryno mikrorajone, pušų apsuptyje, įsikūrė darželis–mokykla „Saulutė“- Vilniaus m. savivaldybės švietimo įstaiga, teikianti ikimokyklinį (1,5-6 m.) ir priešmokyklinį (6-7 m.) ugdymą lenkų ir rusų kalbomis bei pradinį ugdymą rusų kalba.

Mūsų įstaigoje dirba kvalifikuota, kūrybinga ir draugiška specialistų komanda – pedagogai, logopedai, psichologė, specialioji pedagogė, socialinė pedagogė, dietistai, visuomenės sveikatos priežiūros specialistė.

Mūsų tikslas užtikrinti kokybišką ir lankstų ugdymą, atsižvelgiant į individualius vaiko ugdymo poreikius.

Dokumentai

Dokumentai
Darbuotojų funkcijos ir specialieji reikalavimai jų pareigybėms

Kontaktai

Kontaktinė informacija
Norėdami susisiekti, darželio-mokyklos „Saulutė“ kontaktinę informaciją galite peržiūrėti čia.

Administracijos darbuotojai

Anželika Selezniova, direktorė
II vadybos kvalifikacinė kategorija

Organizuodama įstaigos veiklą, stengiuosi optimaliai išnaudoti geriausias mūsų administracijos komandos ir kitų darželio-mokyklos darbuotojų savybes. Pagrindiniu prioritetu laikau greitą ir efektyvų iškilusių problemų sprendimą siekiant pasiūlyti geriausias paslaugas mūsų vaikučiams.

 
 

Stanislava Borovik, direktoriaus pavaduotoja ugdymui
II vadybos kvalifikacinė kategorija

Įgyvendinant ugdymo turinį darželyje, siekiu ugdymo procesą organizuoti taip, kad jis būtų vaikams patrauklus, džiaugsmingas, skatinantis motyvaciją, kūrybiškumą. Stengiuosi, kad kiekvienas įvairių gebėjimų bei išvaizdos vaikas iš įvairios šeimos aplinkos darželyje jaustųsi saugus, orus, priimamas, vertinamas. Kartu su auklėtojomis siekiame gerinti ugdymo proceso kokybę, tinkamai paruošti vaikus mokymui mokyklai.

 
 

Irena Gontovnik, direktoriaus pavaduotoja ugdymui mokykloje

Organizuodama mokyklos ugdymo procesą stengiuosi sukurti atmosferą, paremtą tarpusavio supratimu, bendradarbiavimu, geranoriškumu, kad ne tik mokiniui, bet ir mokytojui norėtųsi eiti į mokyklą. Man labai svarbu kurti sėkmės situacijas tiek mokiniams, tiek mokytojams, kad visiems pedagoginio proceso dalyviams būtų augimo ir tobulėjimo galimybės.

 
 

Lilija Borkovska, direktoriaus pavaduotoja ūkio reikalams

Tam, kad mūsų įstaigos ugdytiniai jaustųsi mylimi, bei saugus, o ugdymo procesai vyktų sklandžiai, neabejotinai didelė įtaka turi tokios veiklos, kaip darbo ir ugdymo aplinkos sauga, maitinimo organizavimas, viešieji pirkimai, finansinė apskaita. Mano prioritetas – užtikrinti šių veiklų šiuolaikiškus reikalavimus, kurti sąlygas padedančias tenkinti kokybiško ugdymo poreikius.